GOEDEREN RETOURNEREN |
- U heeft 30 kalenderdagen om uw bestelling te retourneren vanaf de ontvangst van de zending.
- U kunt de bestelling retourneren indien het product onveranderd is, tenzij de verandering noodzakelijk was binnen het normale gebruik.
- Producten die speciaal voor u zijn gemaakt en geproduceerd, kunnen niet worden geretourneerd.
- Wij bieden geen mogelijkheid tot uitwisseling van goederen - de juiste procedure is het retourneren van de bestelling en het plaatsen van een nieuwe voor de juiste producten.
Werkwijze
1. Vul het formulier in dat met de zending is meegeleverd of download het hieronder:
Klik en download het retourformulier voor goederen
2. Ga naar de website: https://rmp.dpdgroup.com/021/ETUO_GLOBAL
Jouw retouraanvraag in 3 stappen:
1.) Voer je persoonlijke gegevens en reden voor retour in
2.) Kies je favoriete retourmogelijkheid: ophalen bij jouw thuis of afgeven bij een Pickup parcelshop
3.) Geef je pakket aan DPD_GROUP en klaar!
3. U ontvangt een terugbetaling binnen 5-7 werkdagen nadat we uw zending hebben geverifieerd. In uitzonderlijke gevallen kan deze termijn maximaal 14 dagen bedragen.
RECLAMATIE |
- Als het product tijdens het gebruik beschadigd, defect of gebrekkig blijkt te zijn, kan dit worden gereclameerd.
- Alle door ons verkochte producten zijn gedekt door garantie en u heeft het volledige recht om defecte goederen te vervangen door nieuwe of uw geld terug te krijgen.
- Vervuiling en schade als gevolg van mechanische oorzaken of een val zijn niet gedekt door de garantie.
Werkwijze
1. Vul het reclameformulier correct in dat u samen met de zending heeft ontvangen of download het hieronder:
Klik en download het reclameformulier
2. Ga naar de website: https://rmp.dpdgroup.com/021/ETUO_GLOBAL
Jouw retouraanvraag in 3 stappen:
1.) Voer je persoonlijke gegevens en reden voor retour in
2.) Kies je favoriete retourmogelijkheid: ophalen bij jouw thuis of afgeven bij een Pickup parcelshop
3.) Geef je pakket aan DPD_GROUP en klaar!
3. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het product krijgt u een reactie - meestal binnen 5-7 werkdagen.
In het geval dat een klant van de winkel een geschil met ons bedrijf wil aangaan met betrekking tot de behandeling van een productklacht, heeft hij/zij de mogelijkheid om gebruik te maken van buitengerechtelijke geschillenbeslechting. Alle geschillen voortvloeiend uit de verkoopovereenkomst kunnen worden opgelost via bemiddeling door bemiddelaars van het Mediation Center van het Arbitragehof bij de Nationale Kamer van Koophandel in Warschau, in overeenstemming met de regels van deze rechtbank, die van kracht zijn op de dag van het indienen van het bemiddelingsverzoek.